/ T - outside the box

Nu är jag inne igen efter en kväll som tillbringats med Erica, Emma, Line och Martin. Hade kulkul, spelade kingout och fotboll :)
Fast blev lite ledsen när jag klättrade upp på ett fotbollsmål, sen när jag skulle hoppa ner så fastnade jag i något och min jacka gick sönder på ärmen... Hade lust att slå målet, men var smart nog att inse att bara jag skulle skadas ännu mer av det. Så det fick bli en mördarblick istället.
Ska gå till syslöjden imorgon på lunchen och sy ihop det i alla fall :D Gunilla finns alltid till hjälp!
Bilder från kvällen kommer imorgon eftersom jag är trött och inte orkar gå och hämta sladden en trappa upp :) ja, jag är riktigt lat.
Det var min kväll hittils. Nu ska jag gå och kolla på något läskigt som min syster och mamma kollar på på tv.
Trevlig kväll önskar T. :D

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0