/ T - ööh...

Okej. Jag fick nyss en väldigt stor chock. Men en bra chock. Om det nu finns såna, annars uppfann jag det just. Nej okej jag ska komma till saken. Fast allt är redan förstört. För det står ju. Nej juste jag skulle komma till saken - Clara bloggade nyss! GOOD JOB GIRL! KEEP GOING! (för er som är lite sådär dumma och inte kan engelska så - Bra jobbat tjejen! Fortsätt så!)
Aja, efter mitt senaste inlägg så har jag gjort rent utemöblerna :D höhö, eller jag tog en vattenslang och sköljde av dom... Men dom blev jätterena. Typ. Sen så har jag... öh... gjort ingenting. Blev ni chockade? En bra chock? Nja, jag skulle inte tro att ni blev det.
Jag har iallafall haft en ganska lugn dag, som ni förhoppningsvis redan har förstått.
Lite småsur är jag också, emma avslöjade våran statistik. Jag menar, det är ju bara pinsamt.
Nu ska jag gå och laga mat :)
Ikväll blir det emma clara och alla andra! Så vet inte om det blir fler inlägg idag,


Dagens outfit idag igen, jag börjar bli bra! Tacka greger :) (min mobil)
Haha nu börjar emma tänka på kebab

Ps. När jag provade att slå huvudet i tangentbordet på google så kom typ porr upp, så tänker inte lägga in bild...

Ha en trevlig kväll gott folk, ni äckligt folk kan väl också ha det helt okej kanske. / T .

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0