/ T - Nooolifah

Yeees, thats me!
Jag börjar känna ett styng av panik och lite smått desperat.
Vad har jag gjort idag?
Ingenting.
Kollat på tv, suttit vid datorn, dammsugit, suttit vid datorn...
För att bli lite positivare kan jag ju iallafall tänka på att pappa ska åka till statoil och kolla om dom har twilight. Emma tipsade om det, jag "tackar & bugar". Hoppas bara att den finns. Annars lovade han att åka till en film&skiv affär i centrum och kolla. Den måste ju iallafall finnas någonstans. Så ikväll ska jag bli ännu mera nolifer, ska kolla på twilight och tröstäta glass eftersom jag inte har något liv. Låter toppen det här!
"Woooohoooooo....."

Jo juste, vill ni veta något ännu sorligare?
Eller, jag kommer berätta även om ni inte vill.
Jag längtar till hösten redan innan sommaren kommit. Eller, det där var inte riktigt sant. Jag längtar tills uppföljaren på twilight kommer, inte till själva hösten. Men det är sorgligt ändå, kanske bara för att jag är på så deppigt humör.
Jag tänkte lägga upp omslaget till båda filmerna, men såklart så funkar det inte! PRICKEN ÖVER I:T LIKSOM!
Okej, dags att sluta, jag ska gå och slå sönder någonting.

Godnatt / T.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0