/ T - Lost in space

Jajamänsan, så känner jag mig just nu!
Sitter här med elgigantens hemsida framför mig, och försöker leta upp en dator. Mamma ska nämligen köpa en ny dator idag! YES! Men problemet är väl att hon ber mig kolla efter en. Jag kan ingenting om datorer. Ingenting. Jag vet inte hur stor skärmen ska vara? Hur är det med internet? Hårddisk?
Jag tror jag ringer henne och säger att detta inte är någon idé, hon får åka till affären och kolla helt enkelt.
Själv ska jag emma och clara ut och leta efter twilight idag, jag ska ha!
Emma och Clara är snälla nog att göra mig sällskap. :D
Nu ska jag ringa mamma, höhö...
Hejdå och ha en bra dag mina damer och herrar!
/ T.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0