/ T - Levande död

Precis så känner jag mig just nu, är helt slut efter att ha varit borta elva till halv åtta. Kom precis ut ur duschen, där jag alltid brukar vakna till, men icke denna gång, fortfarande levande död. Ikväll blir det till att lägga sig tidigt!
Spelade i alla fall två matcher idag och första förlorade vi med en poäng, en ynka liten jävla poäng... Sjukt irriterande. Resultatet var typ 48-47 eller något sånt.
Andra matchen förlorade vi däremot med nio poäng. Spelade i väldiga humörsvängninar, ibland gick det bra, ibland gick det, ja, mindre bra... Gick tydligen mest mindre bra, tyvärr. Resultatet var väl ungefär 45-36 (haha ren gissning).
Så är väl lite lagom deppig just nu, men humöret hålls uppe pga att vi kan fortfarande komma till final, det är bara fyra lag med i cupen, och om polisen förlorar mot värmdö imorgonbitti så kommer vi till final, annars så spelar vi om tredje plats. Hoppas på att polisen förlorar, inte mycket mer man kan göra. Fult namn på ett lag också, "polisen". haha.
Tråkigt värre.
Nu ska jag gå och bli en död död. Eller okej, satsar nog hellre på levande levande.
Nu börjar detta inlägg spåra ur, det blir nog bäst om jag slutar.


Ett samtal i bilen var bläckfiskar. (jaa, det är en bläckfisk på bilden! Det var den sötaste jag kunde hitta.) Orsaken till detta var att jag ville bli det när jag var liten. Jag var väldigt smart när jag var liten ja.

Nu är det för sent, detta inlägg har redan spårat ur, men jag kan ju alltid sluta innan det blir ännu mer urspårat(?)
Trevlig kväll allesammans! / T.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0