/ T - hänt & händer

Jag har slått rekord.
Jag har nog aldrig sovit i 12 hela timmar förut. Somnade vid klockan tolv igårkväll och vaknade imorse klockan tolv.
Men det var bra och skönt, nu är jag utvilad. :D
Vilket passar bra eftersom dagens planer är att jag faktiskt måste plugga, åtminstone lite.
Ska skriva minst en A4sida (dataskriven) om Barack Obama på engelska och så ska jag jämföra egypten och sverige (ingen gräns på hur mycket man ska skriva) till so:n. Jag måste göra båda grejerna den här helgen eftersom jag ska skriva på datorn och hos mamma finns ingen sådan. Jobbigt!
Men först och främst ska jag kolla klart på filmen jag kollar på, "Mr Deeds". En till film som rekommenderas, det är en komedi, precis som allt annat jag kollar på (förutom twilight! :D). Fast romantik är det också!
Juste, igårkväll så var först jag clara frida emma jassi lina vid favvan och väntade in tobbe david och sebbe, men dom var så sega så vid åttatiden(?) så drog vi oss hem till frida istället och dom kom dit strax efter. Vi kollade som sagt var på A cinderella story, med Chad Michael Murray (snygging! :D) och Hilary Duff i huvudrollerna. Skitgullig film. :D
Vid halv elva så tog jag bussen hem och kom hem strax innan elva. Så det var en lugn och skön kväll. :)
(FUNKAR INTE ATT LÄGGA IN BILDER, JAPP, TYVÄRR, DET ÄR SANT - DATORER HATAR MIG!)
Det var allt för mig,
Så nu ska jag slänga mig i soffan och trycka på play!
Ha en bra dag allesammans,
/ T.


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0