/ T - FÖRLÅT!

För jättejättedålig uppdatering!
Tyvärr blir det inte mycket bättre nu eftersom jag måste städa (morsdagpresent) och vid halv tre drar jag iväg på basketavslutning.
Kan väl bara berätta att i fredags så var jag med twin på både dag och kväll och igår så badade jag med emma clara tobbe (clara och emma badade, jag vägrade men då blev jag istället dränkt på land.) och på kvällen var jag med emma clara oskar manfred tobbe och sebbe.
Eftersom jag missade robinsonfinalen igår så ska jag kolla på reprisen nu.
Jag lovar att bilder kommer så snart som möjligt! Troligtvis inte idag, men imorgon ska jag försöka ta tag i saken!

Nu blir det robinson, Ha en bra dag gott folk, för det kommer inte jag ha. (Hatar att städa!...) / T.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0