/ T - En vacker dag

Ska jag ta tag i att lägga in massor av bilder på denna underbare blogg.
Idag är ingen vacker dag.
Kan ju börja med en glad nyhet - Jag är hos pappa från idag till söndag, and guess what, det innebär dator för min del!
En dåligare nyhet är väl - På måndag så är det tillbaka till verkligheten, vilket innebär - ingen dator för min del.
Känner för att vara positiv idag, därför tänker jag positivt, alltså den glada nyheten.
Jag har bloggat hur lite som helst senaste tiden, ändå kommer jag inte på något att berätta?
Börjar tappa passionen (som om jag någonsin hade någon...), detta är illa. Men det kommer nog!
Jag som guldfisk, måste säga att jag helt enkelt inte kommer ihåg vad som hänt.
(För er tröga jävlar så har guldfiskar inget minne, därifrån mitt smeknamn guldfisken, eller åtminstone har jag blivit kallad det av emma.)
Men vänta bara, det kommer fler inlägg av mig denna härliga helg!

Sommar på ingång, och det är bara 3 veckor kvar till sommarlovet!
Detta är en härlig sommarbild från förra sommarlovet!
Mitt fina bleka ben som syns, min ursäkt till att vara så blek är att det är precis i början av lovet, jag har inte hunnit blivit brun än... Äh, vem försöker jag lura - jag har inget jävla pigment and that sucks!
Den andre människan som ligger förlorad i en minipool(?) är min käre syster.

Vidare på nya äventyr,
Godnatt eller något liknande!
/ T.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0