/ T - En god morgon

Godmorgon alla morgonpigga människor!
Jag har precis ätit frukost och nu satte jag mig vid datorn, har inte riktigt vaknat till än, även om jag har varit vaken i typ tjugo minuter eller något sånt.
Dagens planer är att träffa twiiiin eftersom dom kommer hem från riga idag, dom åkte i onsdags. Eftersom dom inte sett twilight så kommer detta bli fjärde gången för min del, men jag säger inte emot! :D

Jag kollade igenom bilderna och hittade den här när jag väntar i bilen när mamma handlade, haha, iallafall, tänkte bara påpeka att mina ögon ser jätteroliga ut (eller?). Ja, det var allt jag hade att säga. HAHA. Eller nåt...


Nu ska jag ringa och kolla vart twin håller hus och om dom är hemma snart,
Jag önskar en trevlig dag till er alla, bara för att jag har vaknat på rätt sida för en gångs skull!
/ T.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0