/ T - En dålig uppdatering...

Nyss var det godmorgon, men nu kan jag inte säga annat än godkväll...
Dagen har susat förbi i rasande fart!
Vid ett tiden så kom som sagt var twin och vi kom på den smarta idén att panta flaskor! (I need money!)
Så vi tog massa påsar (Vi har hela våran bastu full av påsar med pantflaskor, fråga snälla inte varför...)  och började våran färd mot lillica, kan ju säga att vi fick en hel del konstiga blickar från folk, men vadå, pengar! :D
Desperate jävlar är vi då allihopa.
Vi fick iallafall ihop typ 200 kronor! Inte illa. :)
Och igår fick jag även 200 kronor och pengar till mobilen av pappa för att jag dammsög.

Det lite roliga var också att min syster kom hem vid femtiden, och så säger hon besviket
- "Har någon redan dammsugit?"
jag:
- "Japp, det var jag!"
- "Fan också, jag ville ju tjäna pengar, men jaha, kan jag panta flaskor då?"
Haha, är vi syskon eller? Tänker lite i samma banor känner jag.

Men jag följde iallafall med henne och pantade, så jäklar vad jag har pantat flaskor idag!
Denna gång fick jag 100 kronor, så jag har tjänat ihop 500kr på två dagar! Caaashfloow, höhö.

Juste, glömde, mellan att jag pantade flaskor med twin och syster så kollade jag och twin på twilight, dom hade inte sett den så vi var bara tvungna, så nu har jag sett den fyra gånger, och jag tröttnar aldrig! :D


Twins on the way to lillica, med pantflaskor i högsta hugg!


Ett enda ord - Gangster.


T & K, sommartöntar!


Jag bara älskar min badboll.


T & K.

Bilder kommer !
BANAN & ÄPPLE / T .

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0