/ T (/ E)

Jag sitter framför Desperate Housewifes och har ett "inlägg" från Titti =)

" Yes, min väldigt ickeklantiga mamma spillde ut mitt juiceglas på datorn och juice var tydligen inte favoritdrycken. Och den andra datorn har inget internet och jag har ingen aning om varför. Men vi kom iallafall trea i cupen (jag ska vara ärlig, det var fyra lag med..) så vi fick bronsmedalj, eller dom, själv fick man ju guldmedalj :) fast tyvärr inte med flit.. Men en film fick jag för pris som "player of the game", som jag kollade på idag, rais your voice heter den, faktiskt ganska bra :) nej nu ska jag fortsätta kolla på tv. Skriver så mycket det går utan internet. Godkväll på er allesammans! "

Japp, men nu börjar Christine så det ska jag ju kolla på :D
Skriver mer imorgon..

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0