/ T - computers just dont like me...

Kuuuuuul!
Internet cpar sig, ja, typ hela tiden. Och det är väldigt irriterrande. Så jag får, ja, typ damp.
Så om jag inte skriver beror det på detta. Det "komiska" (haha, jätte roligt, verkligen...) är att vi har en annan dator också, med det "riktiga internet" och det funkar inte heller. 
Teknologi (?) är förjävligt ibland, men, tänk hur livet hade varit utan tv, dator och allt? Nej fy, vad hemskt. :) Japp, jag är en jävla tönt. Och nej jag är inte så bra på att förklara saker.
Träningen idag var iallafall super, har nog blivit riktigt frisk nu, hade jättemycket spring i benen och sprang runt som en liten barnunge :D
Jag var även sjukt glad i skolan idag, jag emma och clara gick runt och sjöng "MVG, MVG MVG MVG!" :D stolta mvgbarn är vad vi är.
Nu ska jag gå innan sidan stängs ner och detta inte blir publicerat. Vill helst fortsätta vara glad.
Juste, sista saken bara, i helgen ska jag till pappa, där vi har ett fungerande internet!
Men kommer inte vara hemma speciellt mycket eftersom jag har cup på andra sidan stan, kommer vara borta halv sex till ungefär tio-elva något sånt på fredag (imorgon),
På lördag är jag borta ca elva till åtta(?) vet inte riktigt. Hela dagen kommer iallafall tillbringas i enskede/farsta. Har match på både ställena.
På söndag beror det om vi har vunnit eller förlorat. Så blir nog inte så jättemycket skrivande men ska nog klämma in något om dan iallafall. :D


Nope, denna bild har ingenting med inlägget att göra. Men har inga nya bilder tyvärr, därför blir det en gammal bild på tec. Fast på denna bild etc. :D Och så log jag så jäkla stort och jag känner mig ganska glad. Höhö, mina fulfula tänder också :). Clara ser även sådär smått normal ut. Eller tvärtom. Vadå, ingenting är roligt om man inte bjuder på sig själv! :D

Ha det gött (äh, ja jag är stockholmare men...) gott folk! / T.


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0