/ T - BILDBOOOOMB


Det blev ju aldrig några bilder från cupen vi spelade, så det fick bli denna på mig och min guldmedalj! :D mohaha... (vi kom bara trea för er som inte visste, jag fick fel medalj...)


Såhär roar vi oss i skolan! Eller, jag clara emma satte upp en lapp. Men det var massa folk som satte upp lappar. :)


Har ju inte lagt ut outfits på, ja, hur länge som helst, detta hade jag på mig när vi åkte till naturhistoriska museet. :D (Hoppas inte min syster läser våran blogg, det är nämligen hennes byxor och hon vet inget...)


DENNA BIL SÅG JAG PÅVÄG TILL EN MATCH! HUR JÄKLA COOLT SOM HELST! :D


T & E - melodifestivalen med tec (clara ligger i andra soffan och är helt inne i melodifestivalen, höhö)


Påväg att se 17 again med twin, BÄSTA FILMEN! :) Erkänner, mycket tack vare Zac Efron...


Kanske inte syns jättemycket, men vi hade kastanjvatten i hela ansiktena, haha riktigt fult. :D (man blir fläckigt mörkmörkbrun)


C & E - Förlåt, men jag var bara tvungen! HAHA :D
Såhär kul hade vi!


E & T - Igårkväll utanför favvan. :)


Frida som sitter, Clara som slänger sig över sin egen moppe. Cpungar är dom allihoppa! :)


Jag avslutar med en bild på hur jag ser ut idag, när jag bara är hemma. Höhö, "mitt naturliga jag"... Haha.

Nu har jag laddat upp alla bilder från mobiler, så om det funkar så kan det komma mycket bilder denna helg. :D
(Hoppas inte alltför mycket, ni borde ha lärt er att allt som kommer i min närhet går sönder.)

GODNATT / T.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0