/ T - beroendeframkallande

Illa. Innan jag såg Twilight så klagade jag på alla som gick runt och tjatade om den.
Nu kom jag precis på mig själv med att söka på Robert Pattinson på Youtube.
Jag är som alla andra töntar. Jäklar.
Men ärligt talat, den filmen är beroendeframkallande, jag lovar!
När man ser Robert Pattinson le, det är då, då är man förlorad.
Jag är en filosofisk jävel jag.
Jag har även insett att han sjunger som en gud. Eller så är det bara för att det är han.
Haha.
Det var kul, eller?
Förlåt, jag är på ett otroligt konstigt humör efter att ha sovit tolv timmar och även inte gjort någonting vettigt på hela dagen.
Pluggat har jag inte heller gjort, toppen!
Ännu mera illa, jag har skrivit ett helt inlägg om twilight/Robert Pattinson. Jag har inte ens sett på den idag?
Varför började jag tänka på den? Jo juste, säger ju det, den är beroendeframkallande!
Herregud, nu skrev jag nyss ännu mera om den.
Okej, nu är det dags att sluta skriva, detta börjar bli läskigt.
Dags att ringa pappa och be honom köpa den.

HEJDÅ!
/ T.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0