/ T - allt&inget?

HEEEEEEELG!
Lika lycklig varenda gång. :D
Hela helgen kommer tillbringas borta på andra sidan stan och jag kommer att spela basket som bara den. :D ska bli riktigt roligt, fast skulle ju helst vilja vara med kompisar också. Men detta händer inte så ofta så det blir nog toppen!
Hmm.. Under dagen har det inte hänt någonting minnesvärt tror jag, eftersom jag inte kommer ihåg något.
Jo att vi gjorde indiska biffar med ris på hemkunskapen. Det var faktiskt hyfsat gott iallafall.
Inga bilder nu heller eftersom jag måste gå och äta nu, haha otroligt tidig middag med ska ju iväg om en och en halvtimme så måste äta typ nu :)
Men jag lovar att jag ska ladda upp alla bilder och videosar så fort jag kan! Kanske inte ikväll heller däremot... Kommer komma hem vid halvelva tiden och då orkar jag nog inte sätta mig vid datorn. Men så småningom, ha tålamod :D
Istället får ni en bild från förra sommaren när jag hade vattenkrig med syster, hittade den ingrävd i datorn någonstans :D
Ge mig sommar!
(sådär lite lagom blek... men så är det när man är en svennejävel, tyvärr.)


Trevlig dag/kväll allesammans! / T .

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0