/ T - bildbomb (typ)

Godmorgon Sverige!

Ja, detta är jag just nu, höhö eller nåt.
Känns lite som att det är jag som skriver på dagarna och emma på nätterna... Men då får ni iallafall uppdatering dygnet runt!
Igårkväll blev en hemmakväll med robinson, christer åkte ut för fusk bara för att han sa till dom andra att rösta ut honom, haha skumt. Sen så kollade jag på en jättekonstig film som jag inte fattade någonting av. Kul. Nej. Aja.
Idag har jag inga planer så får se vad som händer, spännande.
Ganska kort inlägg men det har faktiskt inte hänt någonting mer.
Här kommer lite bilder iallafall! :D


skumtomtar är vi allihoppa, allihoppa... E & T en vanlig dag i skolan.


Told you, skumtomtar! E & T på promenad...(?)


Öh, skumma tomtar...


C & E, clara var inte med på så mycket bilder därför det typ bara är jag och emma på alla andra bilder (a)
Men här fick jag henne allt :D


Ha en bra dag allesammans! /

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0