/ T - gott & blandat, icke godis jag talar om

Tangenterna är trögare än någonsin men jag kämpar på.
Dagen har flutit på, hade oförberett spanskaprov, idiot till lärare som vi har. Det gick, hmm, sådär får jag väl lov att säga.
Annars har det inte hänt någonting roligt alls faktiskt.
Har otroligt mycket att göra, på fredag har vi matteprov, noprov och so inlämning. Sinnessjukt.
På måndag har vi engelskainlämning också. Glad att den inte är tills på fredag iallafall.

Jaja, vidare till gladare nyheter!
Igår provade jag massa klänningar till skolavslutningen! :D (Mina systrars och mina, men det blir rätt mycket tillsammans)
Jag menar, det är faktiskt bara knappt tre veckor kvar!

Järnspikar som vi måste säga i skolan, jag laddade precis upp alla mina mobilbilder (vilket är 879st) och ingenting var i ordning, "huller om buller" (haha). Så jag hittar inte bilderna jag är ute efter, men jag lovar att ni får se klänningarna jag väljer mellan så snart jag har ordnat detta, ska försöka skynda mig, men nu ska jag försöka laga mat! :D haha lyckat...

Vidare på nya äventyr! / T.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0