/ T - spring i benen

Pjuh,
Har precis varit ute och sprungit faktiskt! Riktigt duktig känner jag mig nu. Så är jag nyduschad och fräsch också.
Fan va bra det känns. :D
Fick en liten impulshandling, satt och kollade på twilight, och mitt i filmen bara pausar jag för att jag känner för att springa, har suttit still och inte gjort ett skit denna helg så kanske var därför. Men skumt var det ändå.
Nu ska jag sätta mig och kolla klart på twilight, tänkte bara skryta lite.



Ps. Bilden har inget med texten att göra, bara att jag fick sommarkänsla när jag sprang där i värmen och tyckte bilden var så somrig. :D

Ha en fortsatt trevlig dag gott folk. :) / T.


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0