/ T - Ingenting

Godmorgon mina damer och herrar!

Jag börjar bli lite orolig. Någon som vet om Emma och Clara fortfarande lever?
Känns som om det bara är jag som uppdaterar denna blogg numera...
Men icke länge till, för jag pratade med mamma igår, och hon har inte köpt någon dator. :'( Hon åkte till både elgiganten och onoff men hittade tydligen ingenting hon fastnade för? Vet inte riktigt hur man lyckas med det...
Så ikväll efter middagen när jag åker till mamma så blir det inge bloggande för mig tills vi har en dator. Sorgligt!
Menmen, inte mycket jag kan göra förutom att tjata, vilket jag ska.
Hela helgen har varit jäkligt lugn, vilket iförsig är väldigt skönt. Har inga planer för dagen heller, förutom att jag verkligen borde plugga. Skrev ju förut att jag skulle det, men jag har inte pluggat någonting denna helg, dumt nog.
Här en bild från igår:



Nu ska jag dra och se twilight för femte gången, yeah!
I will suuck your blooood, mohaha / T.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0