/ T - Nytt försök till bildbomb


Jag var astaggad! :D


Line och Erica var icke höjdrädda till skillnad från Emma klättrade ner och nu står och kollar på ;D (jag ska inte säga något som inte klättrade upp alls i för sig... (a))


Satsarna, från vänster erica line jag :)


Haha, är jag vig eller? :D


Emma på ett fotbollsmål :)


Emma (någon som frida kände ;D), Manfred, Frida, Emma (e;et i tec) typ förra fredagen? Kommer inte ihåg riktigt :)


Clara och Emma på moppen, Manfred försöker åka med genom att hålla i men kan säga att det inte gick något vidare... (Förra lördagen?)


Våran no:lärare är inte så bra på att rita... Haha!


Outfit i stan i lördags :)

Nu har jag inte så mycket mer att bjuda på, detta får duga, ska försöka fixa lite videos också så småningom.
Nu är det vänner på tv!
Så, hejdå och ha det bra. / T .

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0