/ T - atja

Hata hata hata måndagar.
Början på en ny vecka, en hel vecka till i skolan som man ska stå ut med, och allting bara börjar om på nytt. Och jag bara hatar det. Uschfyblä.
Men om man tänker positivt så kan man tänka på detta vis: Den här veckan flyter på som vanligt, nästa vecka har vi två blanka dagar (vilket innebär att vi gör vårat eget schema och det är ju skönt), veckan efter det så är det kristihimmelsfärd och då är vi lediga två dagar, veckan efter det är iförsig hemsk eftersom vi har IPdag då, (friidrottsdag), men sen är det bara två veckor kvar till sommarlovet!
Och oj vad jag längtar!
Annars har det iallafall inte hänt någonting idag i skolan, på so;n fick vi tillbaka proven vi gjort och jag fick vg+. :)
Är nöjd, för det var väl ungefär vad jag räknat med.
Måste bara berätta att jag och emma hade väldigt roligt på no;n, först skrattade vi åt att våra nolärare sa nånting typ "och det kallas sjöbris" emma viskar "hahah, barnens rätt i samhället" jag viskar tillbaka "nejnej, sjöns rätt i samhället!"
hahaha... Vilken humor vi har :D
Har tyvärr inga bilder från idag, så det blir inga.


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0