Saker du kanske inte visste om mig

- Jag har 3 bästavänner jag verkligen litar 200 % på.
- Jag är förlovad.
- Jag har tre syskon.
-  Jag är halv finsk
- Jag är 175 cm.
- Jag har gått på fotboll, belive it or not. Det slutade med att jag rymde från träningarna :$
- Blir avundsjuk jätte lätt, visar det genom att bli sur
- umgås med fler killar än tjejer.
- Jag har bara varit utomlans 3 gånger i mitt liv.
- Jag fyller år 7 november, samma dag som min kusin Wilma och som min mormor fyllde på..
- Jag har 8 riktiga kusiner, sedan 2 halv..
- Jag har många sysslingar. Orkar inte ens räkna :)
- Jag har bara medelbetyg. (5 vg, 7 g)
- Jag har inte min riktiga hårfärg.

Såja =D

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0