PANNKAKSPARTY!

YES! Rubriken säger allt - TEC ska göra pannkakor och gå ut och äta dom, hahah! Koolt ju =D

Men eftersom ingen annan har uppdaterat kan jag skriva snabbt vad som har hänt i mitt liv under den senaste dagen. IGår var jag och Clara på grönan, vi träffade eemsu och amar.. Kulkul, sen träffade jag min bror och hans kompisar. Sen drog vi hem vid typ sex. Vi var hemma halv åtta, och då åt jag snabbt och sen drog vi ut igen..
Vi träffade Sebbe och Tobbe, vi drog mot statiol och mötte Oscar på vägen, vid fiskartorpet mötte vi Katta Sara Frida Line Elin Marcus Marcus och nåra till. Så vi snackade med dom och fortsatte sen mot statiol. Där handlade vi läsk, och sen drog vi hemåt igen..
Jag kom hem typ kvart över elva, och somnade tolv.

Idag vaknade jag tjugo över tio. Gick upp och åt frukost ute, sen smsade Clara mig och frågade om vi skulle dra och bada.. Jag mötte henne och titti nedanför norrabacken och vi drog till valsjön. Senare kom Tobias och vi hade vattenkrig.. Sen gick vi hem, jag och Tobbe slog varandra =) Haha.. Sen när jag kom hem duschade jag.


Men nu är typ tjejerna klara, så jag ska börja fixa mig..
LÄGGER IN BILDER SENARE :D
NOW IM OF TO A PANKAKE PARTY!

PUSS E


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0