PAAAAAAANIK ATTACK!

  •   Soinlämningen (ska lämnas in först imorgon)
  • Plugga till Noprovet (provet är direkt efter inlämningen)
  • Plugga till matteprovet (efter lunch)
  • SOVA


    JAG HÅLLER MED TITTI TILL 100% UNGEFÄR!

    Jag har varit hemma idag, hade börjat på soinlämningen men nu bestämde jag mig för att göra om den.. Så nu ska jag göra om ALLT! Så nu ska jag göra en soinlämning och beskriva allt i Europa typ. Nej men ska beskriva det geografiska läget, beskriva naturen klimattyper, ge exempel på industriländer och jordbruksländer, förklara varför västra delen av europa är rikast, beskriva jordbruket, beskriva hur europas industrier påverkar miljön, ge exempel på miljörisker och utsatta områden i europa, + redogöra egna tankar om hur miljön kan förbättras i europa.

    + Att jag ska plugga till matteprov (samband) vilket jag inte fattar någonting av,
    plugga till ett noprov (tryck) samma sak där, fattar ingenting...

    Jag sitter och kollar på tv, haha.. Kooling där, nej men nu måste jag plugga...
    Kisses / e

  • Tidigare kommentarer :)

    MAKE US HAPPY:

    What's your name?:
    Remeber me?

    Mail-adress?

    Har du blogg/ hemsida?:

    Skriv vad du vill! :

    TEC.BLOGG.SE
    RSS 2.0