mmmmaaaoud

Hahah, för er som undrar om rubriken så är det nog bara jag och Titti som förstår..

Den enda som är bra på att uppdatera och så är Titti, bra där! Eftersom jag var sjukt trött igår efter utekvällen så orkade jag inte blogga.. Så jag tar allt som har hänt sedan halv sen igår kväll :D.

Vi kom till Björn och Helene vid halv sex, då gick jag bara runt och väntade på att mina övriga (även kallade "roliga") kusiner skulle komma. Dom kom kvart i, så då var jag ute med Sanna och Jakob.. Vi spelade fotbill och massa skit, sen gick vi in för att kolla om maten var klar men då var det en kvart kvar så vi tog cykeln och cyklade ett varv runt maggan typ. Jag har aldrig gjort något mer jobbigare än att cykla på en kronancykel, utan växlar med bakåtbroms uppför en backe! Herregud säger jag bara.. Men när vi kom tillbaka mötte vi Clara och Titti, dom hade kommit för att kidnappa mig. Men jag gick in och åt istället. Vi åt potatis, kött och sallad. Allt smakade skit, förlåt.. Haha, efter maten drog jag ut med Sanna och Martin och vi cyklade till stora gungan och gungade.. Men drog sedan vidare till dom små, dit kom Clara och Titti.. Så jag gick tillbaka till Björn och Helene för att hämta nyckel. Så gick vi hem till mig och jag bytte kläder. Samtidigt som jag gjorde det kom Sara Frida och Emma till mig.. Så när jag var klar så gick vi ut och letade efter folket =), vi gjorde inte speciellt mycket. Bara gick runt vid maggan, hmm.. Orkar inte berätta allt som hände, men vi hade iaf kul! :D
Idag vaknade jag vid elva, gick upp och åt frulle ute. Sen åkte jag med pappa ner till centrum för att träffa farfar och köpa ett kassaskåp :s Nej, men vi fick ett till att ha värdesaker i så att min bror inte kan ta dom.  Sen åkte vi hem för att hämta upp Sara och mamma. Vi åkte ner till favvan och träffade Linda och Stefan där, dom skulle med oss till stan och kolla på lokalen som mamma ska vara i när hon fyller 40. När vi kom in till stan gick vi först och kollade i pappas omklädningsrum där dom har gjort om. Det är jätte fint nu =) men sen gick vi upp till lokalen och jag blev kär igen! Haha, jag ska bo där när jag blir stor.. Lovar, eller ska åtminstonde bo där en vecka innan festen och "förbereda" haha eller inte.. Sen gick vi till djurgårn och åt glass. Det var najs =)..
När vi kom hem åt vi, jag höll på att spy för det var så äckligt mycket mat... Sen cyklade jag och Sanna ner till favvan och mötte Clara som var sur.. Eller på dåligt humör, men vi köpte godis så det ändrades väldigt fort =D. Så drog vi hem till mig och började kolla på filmen "Very bad things". Och för er som inte har sett den 20 gånger borde se den. Det räcker med en gång dessutom.. Men vi stängde av den efter halva för den var dålig. Då gick vi ut och tog oss till favvan för att träffa Manfred, han ringde till Tobias som sa att vi skulle möta han vid maggan. Så vi gick tillbaka till maggan och träffade Tobias och David. Sen skulle vi sätta oss nedanför norrabacken och vänta på cykel... När han kom så gick alla till mig och vi satt i källaren och kollade på Hem till midgård.. Jag tror att Clara gillar en som vi var med.Tänker inte säga vem, men nu efter ikväll har alla sina misstankar ;). Men alla drog hem vid elva ungefär, så jag földe Clara hem med David och Jackie.. Vi såg en igelkott som "pratade" med en katt, haha. Men vi lämnade av Clara vid trå, och gick hemåt igen. Och nästan nedanför norrabacken stod något svart och vitt :o David ba; är det en skunk, iller eller grävling? Jag fick typ panik och trodde sen att den skulle äta upp mig den biten jag skulle gå själv :). Men nu ligger jag i sängen och ska precis sova.

Morgondagens planer är att vara med Clara.. Vi får se vad vi hittar på, man vet aldrig med oss =)

Puss på er!
/ Emma

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0