inne som en pinne, fast pinnar är ju ute ;o ?

Nu är jag inne igen efter att ha först mött Titti Martin och Erica. Vi spelade king out, haha det gjorde man typ i 3an men det var jätte kul. Tills jag insåg att jag hade att göra med proffs och såg ut som ett miffo när jag höll på att sparka omkring mig :$. Menmen, efter ett tag ungefär precis när jag började tröttna på att göra bort mig så kom Line. Så spelade vi en liten stund till, men sen bestämde vi oss för att gå upp till tråplanen och spela fotboll.. Erica glömde sin jacka vid maggan så hon och Martin cyklade och hämtade den. Under tiden klättrade jag och Line upp i ett torn? Eller vad man nu ska kalla det, sen fick jag höjdskräck och klättrade ner.. När Erica och Martin kom tillbaka skulle vi spela turk. Först satt jag bara upp på ribban och gjorde ingenting. Sen tvingade dom ner mig, så då stod jag i mål. Sen var det faktiskt inte något mer som hände, vi gick ner till maggan och gungade. Sen kom Clara efter sin träning, då satt vi och pratade en stund. Sen drog Erica Line och Martin, jag satt kvar en stund och pratade med Clara och Titti... Men sen gick jag hem, och nu sitter jag och te med mina föräldrar. Ska snart bege mig till duschen =)

Ha en trevlig kväll.
Puss på er alla!
/ Emma


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0