ingång?

Nu är jag inne igen. Efter mitt senaste inlägg kollade jag på slutet av hockeyn. Sverige vann med 4-1 (?), sen kom Clara.. Då letade jag upp en svart tröja som jag kunde ha när jag färgade håret. Jag hittade en Jones Lang Lasalle (Pappas jobbtröja), och så kom mamma äntligen och skulle färga mtt hår. Det tog ungefär 40 minuter, och det blev faktiskt bra! :D Så nu är jag glad... När jag fönade mitt hår, så kom Titti. Vi gick och knackade på Tobbe, så han kom ut efter en stund. Så gick vi och mötte Manfred. Alla ville hem till mig och kolla på Hem till midgård. Och tillslut jedde jag mig, så va vi hemma hos mig och kollade på det. Sen vid 21.20, så drog vi ut.. Följde alla till maggan och sen vare dags att dra hem.

Imorgon är det skola, kul -.- , nej nu ska jag gå och duschaaaaaaa! Sen är det säääääng (a)

/ EmmmmmmMa

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0