Halloj :)

Hej alla söta bloggläsare :)
Idag är det onsdag. Dagen började inte speciellt bra, jag försov mig. Vaknade 7.55, börjar ju 8.20. Så jag sprang bokstavligt talat upp och fixade mig sen gick jag. Kom till skolan precis innan 20 över, men till min stora förvåning var inte Nina där :) Vi skulle ha Håkan i engelska istället.. Och det var någon annan brud där, men vete fan vad hon gjorde där eller vem hon var :s. Vi hade läxförhör på glosorna, och det gick ju typ skit bra? Först och främst för att Håkan sa alla både på engelska och på svenska haha. Och sen för att Koffe satt med pappret uppe (a) Sen hade vi matte, spanska, lunch, svenska, bild och no. Orkar inte skriva om allt, men kul vare iaf (a). När jag kom hem vid halv fyra ungefär, började jag röja mitt rum.. Jag möblerade om och gjorde jätte fint :D, sen åt jag middag ; Kött, potatis och champinjonsås, MUMS! Haha, nu ska jag strax duscha.. Jag skriver efteråt och lägger in bilder på mitt fina rum :)

Kommer snart!
Puss / Emma

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0