GODMORGON,

Ja, god morgon.. Sovit gott? Somnade sent igår, vid 3 tror jag.. Nu har jag har varit vaken i snart två timmar.. Först kom pappa in halv tio, och frågade vart minneskortläsaren var. Samtidigt sa han åt mig att gå upp, men jag somnade om och sov en halvtimme till, tills Sara kom in och sa åt mig att gå ner på baksidan för att Pyret hade rymt. Jahaja, så jag klädde på mig och gick ner. Martin och jag fick in henne i buren igen, så gick vi in och åt frukost i stället. Jag åt flingor och yougurt (stavning), det var gott =)

Men nu har jag i alla fall fixat mig, och väntar på ett sms från Clara där det ska stå att hon har vaknat (a) Så får vi väl se vad vi ska göra idag.. Kanske äta glass? (a) , Nej men jag vet ärligt inte.. Kanske kan dra ut Titti också =) Det blir skit bra!

Ha en bra dag, puss på dig!
/ Emma


"Dagens outfit"
Bagyjeans - Gina
Vitt linne - Gina
Kofta - Gina
Haha, mycket Gina där =)




Dagens humör:
  glad typ =)
Dagens borde: fixa til rummet, svenskarecention
Dagens frisyr: knut
Dagens smink: mascara, foundation & rouge
Dagens klädsel: bagyjeans, linne & kofta
Dagens köp: ingenting
Dagens längtan: komma ut =D
Dagens planer: vara med clara, sen får vi se ikväll
Dagens värsta: pollen
Dagens bästa: vädret?


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0