fredag !

jaha då var det fredag , äntligen :D jaha idag har jag varit i skolan och vi gjorde väl inget speciellt direkt . på hemkunskapen fack jag vara med emma och vi skulle göra typ indiska biffar fast vi gjorde typ indiska köttbullar i stället :D när jag kom hem från skolan tvättade ajg moppen , den har aldrig varit så fin :D fast jag blev typ dyngblöt men det gör inget . nu sitter jag på baksidan och typ solar fast det börjar bli lite kallt ska kanske gå in snart. Snart kommer felix och fredrik det ska väl bli kul . det va ett tag sen vi sågs :) men nu ska jag nog sätta på lite musik och ha det lite mysigt . ikväll ska jag vara med emma , vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar nog på något kul , det gör vi alltid ! men nu ska jag sluta skriva . det här va typ rekord långt inlägg från min sida.

kram
clara 

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0