ett två tre fyra, jag e en partymyra

Kära bloggläsare, russin, Titti & Clara. Eller skit i det sista, Clara bloggar inte så hon får inget hej! Haha, känn dig ÄGD!

Jo, jag som är en liten cool partymyra sitter i min säng. Redo att dö vilken sekund som helst, har inte gjort någonting idag.. Vaknade, åt frukost, plockade undan på mitt rum, hjälpte pappa och Jocke på tomten, gick in, laddade ner spotify till pappa, gick ner och städade i tvättstugan med storebror.

Ja, det var min dag typ? Nej men kan ge en lite mer detaljerad beskrivning :

Jag vaknade vid 11? Av att mamma kom in och skrek, haha Sara hade tydligen stått och försökt väcka mig i en kvart, men ändå. Gick upp och åt en macka, sen plockade jag undan på mitt rum.. Sen gick jag ut på baksidan och hjälpte pappa och Jocke på tomten. Jag och Jocke släpade upp en varsin gräsklippare. Haha, det måste ha sett urkul ut.. Sen när vi kom ner igen, så skulle vi ta upp en vagn med massa saker. Haha anyway, så var vi och lämnade den. Men sen när jag skulle köra tillbaka den så kom vi till "lilla backen" i norrabacken, och två meter innan vi kom dit sa jag ;
- Jag ska bli en sån här körare!

Som sagt, två meter senare ramlade jag med vagnen.. Hahahah, så jävla dålig! Men sen gick jag in för det kom regn. Skulle inte sommaren komma? Cp, men då berättade jag för pappa att jag hade fått spotify, och då ville han också ha det. Så jag fixade det till han, sen gick jag ner med Jocke i tvättstugan och hjälpte han. Det är fint där nu ju, *host*. Nej men det slutade med att jag slog huvudet i skåpet under vårat vattenkrig. Så jag blev ledsen och gick därifrån med huvudvärk.. Då gick vi upp och åt pizza, haha tjockisar. Men nu sitter jag här, ska snart göra mig iordning. Ska ut tror jag, om jag orkar. Har massor att plugga, ska skriva en hel a4 sida om New York tills torsdag + att jag ska göra souppgiftten, som jag fortfarande inte förstår. Men jag tror att det går ut på att jämnföra två länder? Jaja,

Men nu ska jag inte ta upp eran tid. Eller ni kommer inte ens läsa mitt inlägg. "Jag skriver alltid så långa" blalbalba, fuck you! Haha, jag skriver typ en gång per dag och då blir det långt. Så långt eller inget!  Så det så!

Men hejpåer
/ Emma

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0