En tråkig måndag.

Som vanligt dårå - Måndagar SUGER!

Redan igår tänkte jag att jag skulle gå upp tidigt, alltså inte försova mig.
Gick upp klockan 6 och åt frukost, sen tänkte jag; äh, vafan jag förtjänar att sova en stund till.

Ehm, jag vaknade klockan 9 igen när Clara ringde..  Jo, så jag slängde på mig kläder och gick till skolan.  När jag först kom till skolan tänkte jag att jag skulle strunta i mitt eget klassråd och sen gå på Clara och Tittis, men då kommer ju självklart Carin Hilton och ba; Emma vi väntar på dig.  Jag ba; Faan!

Hon sa att hon skulle fatta sig kort, haha. Vi satt där i en halvtimme -.-  Sen fick vi sluta. Då gick jag ner till slöjden och väntade där med Freddie och Emil. Sen kom alla andra, inklusive Gunilla så då började vi. Jag gjorde ingenting på lektionen, eller jo. Jag sydde fast armarna och ena sidan (för er som inte vet, det ska bli en tshirt). Clara blev klar med sin, men å andra sidan har ju jag sytt en klänning också..  Men sen slutade, och jag var jätte hungrig. Hade ju inte ätit på typ 6 timmar :o men det var äcklig mat så jag åt knappt..  Men sen gick vi ut och njöt av våra powerking, haha ovanligt eller hur? Menmen, lektionen med Martin som var So började 12.15, egentligen skulle vi haft no men Håkan skulle till läkaren eller någonting sånt, så vi flyttade upp Martins lektion.
Där kollade vi på en film om rasismen, (?) och fick i läxa att se dom sista 20 minutrarna..

Efter den lektionen hade vi engelska och vi satt i datasalen, jag ska skriva om New york. Kanske inte lättast i världen, men ändå.. Gäller ju bara att få bra betyg på skiten =). Men efter engelskan slutade vi..

Då skulle jag och Clara gått och badat men hon orkade inte, så jag gick hem och satte mig på altanen och solade B) Sen ringde mamma och sa att jag skulle handla picnic, så jag börjar cykla till Titti och kom dit på 5 minuter. Det är fort för er som inte bor här i åkersberga eller som inte har någon uppfattning om tid och längd. Iaf, Clara kom dit också och alla begav sig mot favoriten. Där handlade jag 2 festisar, melon och bagett. Gottgott, men sen cyklade jag en omväg hem för att följa Titti, så jag kom hem för ungefär en timme sen..

Nu ska jag äta alldeles strax, sen ikväll ska jag och Titti kanske kolla Claras träning. Vet inte säkert, men vi ska iaf träffa MANFRED SOM KOMMER HEM IDAG :D jag smsade med han från spaninen, är det han eller jag som betalar? :o

Men nu ska jag lämna er innan det blir "för långt att läsa" blbBLlb
hihi, pussssss

/ EMMMMMA

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0