/ ems

haha,  jag läste eemus blogg : http://mittlivsomems.blogg.se och hon kallas ju ems. Jag tänkte genast på mig och Erica, vi kallade varandra ercs och ems HELA TIDEN.  Gulligt ju =)

Nej, jag sitter här. Är APTRÖTT och ska gå och hämta rena lakan, så att jag kan gå och sova.. Jag och Clara åkte hem från Titti typ 10 över 7. Och när jag kom hem så åt jag, sen letade jag efter en klänning utan framgång tyvärr. Men sen satte jag mig vid datan.. Haha, vilket liv. Men sen gick jag iaf ut och klappade en katt som hade suttit och mjaoat hela dagen utanför vårat hus. Jag försökte ge den hundgodis, vatten och ägg. Men den ville inte ha något av det, så jag petade på den med en pinne. Haha, jag låter ju inte seriös men jag gjorde det..

Hahah! :D Jag ska fakiskt vara snäll att lägga in nåra bilder från idag (a)
Be right back with the pictures!

/  EMS

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0