/ emmapemma

Nu är jag hemma och tänkte sätta mig i lugn och ro för att berätta min roliga dag för er!

Jag skrev ju att Clara skulle hämta mig, precis efter jag tröck på publicera så kom hon. Vi va hos mig en liten stund, vi tittade på min brors hår haha. Han hade långt hår innan han skulle snagga sig, så rakade han bara på toppen av huvudet. (bild kommer i slutet)  Men sen ville Clara dra iväg så vi tog moppen och åkte en random väg. Vi kom tillslut ner till centrum, vi åkte till willys för att handla glass. Så kom Adde och körde förbi oss på Rammes moppe, men han svängde in till donken.. Vi gick in på willys och letade efter frödinge kladdkaka men det fanns ingen, så vi åkte till Lidl istället. Hahaha, fyfan va det är budget! Vi träffade Manfred och nån Simon där. Dom skulle tydligen söka sommarjobb? Så ville Clara ha godis, så vi åkte till godisbåten... Där inne var Niclas, Adde och Anton, men dom gick typ ut när vi kom in. Så när vi väl kom ut, stod dom vid Claras moped. Och hon blev skit lack och undrade vad dom hade gjort. Sen började dom stalka oss, följde efter oss ner till kanalen.. Men så fick Adde syn på "greyhound parken" (stavning) och ville se på springade hundar. Så dom drog igen, & Clara och jag doppade fötterna i vattnet och så.. Men sen drog vi till ICA för att köpa glass, det blev ingen glass. Det blev kladdkaka istället.. Vi gick tillbaka till Claras moped och där stod min bror, tarmspräckar Tomas och min kusin Micke =D. Jag och Clara åkte till fiskartorpet och satte oss för att äta kladdkakan, men den var helt frusen.. Så vi åkte hem till mig och värmde den. Sen satt vi ute på min altan och åt upp nästan hela =). Men då kom mamma och sa att om jag gick ut med Jackie, så fick jag hårfärg. Jag ba; JA TACK! Herregud, mitt hår är ett helvete -.- Så vi gick ut med Jackie, satte oss utanför David med Martin, Micke och Tarmis.. Men David ljög och sa att han inte var hemma, så vi drog... Då åkte Clara hem, så nu sitter jag här och ska be mamma färga mitt hår. (a)
Ikväll är det utgång med Clara och några, vi får se vad som händer och vilka vi träffar =)

Puss på dig!
/ Emma


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0