/ EMMAAAa

JAG VET JAG VET !

Jag säger att jag ska sova men sen blir det bara, jag ska bara göra det. Åh,det måste jag göra också..
Oftast slutar de med att jag går och lägger mig alldeles försent och kommer inte upp imorgon.

Men, nu har jag gjort om headern. Får se vad T och C tycker. Jag tycker att jag är jävligt bra. Jag kan själv, så har det varit i hela mittliv. Emma kan själv. Haha!  Så om någon behöver hjälp, så kan jag! HAHAHAH :D

NEJ NU ÄR DET` BANNE MIG SÄNGEN SOM GÄLLER. Eller, aa. Golvet? Jag orkar inte bädda rent, så jag tog upp lakan till täcket, örngott och lakan till madrassen. Jag lägger skiten på golvet och sover på det, GREAAAT !

Men nu ska jag verkligensova..

Puss och godnatt.!
/ emmA

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0