/ emma

Aah, hemma från tandläkaren.. Det var inget hål :@ det är antingen att jag biter snett (?) eller en infektion på väg. Menmen, efter tandläkaren drog vi till donken och åt (A). Haha, sen åkte vi runt lite i centrum och så. När vi bestämde oss för att åka hem till Titti så small det i Claras däck. Vi ba; shit? Så gick vi av och såg att hon hade punka/ ingen luft i bakdäcket -.- Jag ringde ut Titti och Clara ringde till Niklas, Titti & Niklas kom typ samtidigt.. Titti satte sig med mig och Niklas sa att det inte bara var att pumpa däcket utan man måste lämna in moppen :/ Sorglit alltså, nu måste jag gå till skolan imorgon :'( ! Haha skojade (a). Nu är jag i alla fall hemma efter att ha släpat Claras moped från högsätra till henne. Jag bröt typ min fot, fick stödet precis där!? Menmen, mamma och pappa hämtade mig vid Clara. Nu ska jag alldeles snart äta.


dagens kläder :
bagyjeans - ginatricot
tröja - ?
kofta - ginatricot


(ser ut som ett fucktard på bilden men whatever, här gäller det att bjuda på sig själv)
fick mååånga komlimanger om mitt hår idag :D, tack (a)

Ikväll ska jag vara med Erica och Titti =) får se vad vi hittar på.. Bjuder på dagens, sen är det mat!

Dagens humör:  suris
Dagens borde: städa, svenskasak
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: foundation, mascara & rouge
Dagens klädsel: bild där uppe (=
Dagens köp: lilla menyn (a)
Dagens längtan: vet inte..
Dagens planer: ute med titti och erica, sova
Dagens värsta: har mått konstigt + tanden :(
Dagens bästa: ingentiiiiing liksom :o



oj, va långt det blev -.-

/ Emma


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0