Emma är hemma.

Haha, nu är jag hemma igen efter idrottsdagen. Dagen började med att jag klev upp ungefär 6, och åt frukost och gjorde min picknick. Sen vid halv åtta var jag så rastlös att jag faktiskt började cykla till Titti. Jag var där vid fem över halv, då cyklade vi mot ip. Vi som hade trott att det skulle ta över en timme för oss att komma ner dit blev sjukt förvånade när vi kom dit och ingen var där. Men så såg vi att klockan var ju bara åtta, vi börjar nio.

Så vi satt där medan fler och fler folk ramlade in. Jag satsade inte alls på någonting. Eller jo, vattenkriget!
Jag körde krig mot Tobbe och Joel, jag förlorade :( men sen hade vi staffet och för första gången i min skolgångs historia så kom vi två.. Sorgligt alltså :(

Men nu är jag hemma och har duschat och så. Insåg precis att jag är sönderbränd på axlarna :( Inte bra, nej nu ska jag ner till favvan och handla potatis. Haha, låter ju seriöst men jag ska det (a)

Puss på eer!
/ Emma

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0