/ E

Ojojoj, dålig uppdatering från allas sida!

Efter jag skrev i lördags, åt jag och Clara middag med min familj. Sen drog vi ut, vi såg inte kloka ut pågrund utav att vi hade tagit kastanjevatten i ansiktet. Det gör att man blir brun på 15 sekunder.. Vi cyklade till favvan och köpte godis sen satte vi oss utanför och väntade på David. Han kom efter ungefär 10 minuter.. Då satt vi bara där, tills Anton David Coffe Niklas Anton Adde och Eric kom. Då pratade vi lite med dom... Sen kom min bror och hans kompisar -.-, så jag satt och tjatade på David att han skulle ringa Oskar så vi kunde åka därifrån.. Oscar kom efter 10 minuter kanske? Då åkte vi mot maggan, vi mötte Tobias på vägen. Men han var ju fortfarande sur på mig, ingen aning om varför.  Men vi åkte mot maggan och hade först jätte tråkigt, men sen höll David och Oskar på att hoppa igenom gungorna så Clara och jag blev på bra humör. Haha, sen klättrade Tobbe upp på taket och då frågade jag varför han var så sur på mig. Han sa att han inte var det. eller hur? Men vi var i alla fall där till halv elva/ elva. Sen åkte vi hem och kollade på en film med min pappa.. Den var hel konstig? Men när mamma och Sara kom hem så gick vi och packade alla grejer och begav oss ner till källaren. Vi somnade vid 2.

Söndag:
Vi vaknade klockan 8 på söndagmorgonen. Då gick vi upp och började fixa oss, och plockade fram frukosten. Sen åt vi med resten av min familj och sen fixade vi klart oss.. Vi tog bussen till centrum som gick 10.48. Sen tog vi tåget in till stan, på vägen dit smsade jag Erica och frågade vad hon gjorde. Hon sa att hon var i stan och att hon ville möta oss. Så när vi kom in till stan letade vi först på 3 olika Gina Tricot butiker efter min tröja som jag ville köpa, men den fanns inte. Så vi gick till Tcentralen och mötte Erica. Vi va med henne i ungefär en halvtimme tills jag och Clara skulle till haninge. Då åkte hon hem istället. Jag och Clara gick mot pendeltågen.. Klockan var ungefär 13.15 och precis när vi kom till perrong 14 så stängdes dörrarna till tåget, men sen öppnades dom igen så vi kom på :D Livrädda satt vi där och undrade vad vi hade gett oss in på, men tills slut kom vi fram i Handen.. Vi gick in där och kollade runt lite, jag köpte en kjol på hm, strumpbyxor till min lillasyster och min älskade tröja på Gina :). Sen träffade vi Emelie och Emma. Det var najs, haha. Vad vi gjorde med dom vet jag inte, :) vi träffade Michaela Alm och Pakke? Men sen vid halv fyra drog jag och Clara..  Vi åkte till stan och gjorde typ ingenting. Joo, vi köpte Donken. Sen bestämde vi oss för att dra hem, så vi gick till Östermalmstorg och tog tuben till tekiska och åkte hem.. Vi kom hem ungefär sex, och bussen gick 20 över. Vi klev av hos Clara och hon hämtade sin moped. Då drog vi hem till mig och lämnade alla saker och åkte till favvan och köpte glass. Sen åkte vi till statiol och tankade hennes moped, då blev vi hungriga så vi åkte till donken igen och körde Drive in med mopeden! Hahah, skit kul =D. Vi åkte och satte oss vid kanalen.. Det var mysigt, men sen blev det jätte kallt så då skjutsade Clara hem mig och jag duschade sen gick jag och la mig klockan 9 ?!

Idag vaknade jag vid 8.35, vilket gjorde att jag hade sovit i 11 ½ timme inatt. Jag vaknade i alla fall av att Clara kom in och väckte mig, så jag sprang upp och gjorde iordning mig. Sen åkte vi hemifrån mig 10 över. Vårat klassråd började ungefär tjugo i och då snackade jag bara med Rolando en stund om att jag inte ligger efter i något ämne, så jag slipper blanka dagarna. Istället ska vi till cosmonova imorgon =). Men iaf, slöjden började kvart över. Då gjorde jag klart min klänning och började göra min tshirt. Jag titti och Clara ska göra en varsin tshirt som det står respektive bokstav på ryggen =).. Sen hade vi lunch och vi åt pannbiff och potatis. Sen åkte jag och clara för att handla glass på favvan. Så när vi kom tilbaka skulle Clara kolla sitt avgasrör som lät. SÅ TAR HON PÅ DET?! Så hon brände sig på fingrarna -.- vilket gjorde att vi om försent till non eftersom vi var tvungna att gå till sjuksyster. Men när vi kom till no:n fick vi veta resultaten på no provet, och jag fick vg :D.  Sen gjorde vi lite studieuppgifter och sen slutade vi. Engelskan började 25 över, jag kanske inte behöver nämna någonting om den lektionen mer än att det kommer en video längre ner ;D.
Sen hade vi so, och då såg vi klart på Guds stad. Den är sååå sorglig. Tidigare i filmen skulle dom skjuta två små barn, så frågade dom ; Vart vill du att vi skjuter, handen eller foten? Båda killarna sträckte fram handen. Så skjuter idioterna i fötterna :@ sen så kommer en annan kille och skjuter ihjäl en av killarna :'( .. Men son slutade 15.35 och då skjutsade Clara hem mig :) Nu lägger jag bara in lite bilder och videos från helgen.


Clara i fredagskväll.


GODIS :D


Clara på roslagsbanan


Clara på pendeln


Claras blåmärke


Haninge centrum, we made it!


Clara köpte silvertänder


Middag :D


Mina nya kläder :)


Clara i matsalen, det är värt att ägna 8 minuter till. Lovar!

No lektionen :D

Engelska del1.

Engelska del2.
 
Matsalen, kulkul :D

Nej nu ska jag gå :D
Kolla på alla videos och bilder!
Puss

Tidigare kommentarer :)
Namn: ella

finfin blogg ! <3

2009-05-12 @ 18:08:25

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0