/ E

Oj, inte speciellt mycket bloggade igår.. Men min kväll spenderades med Clara, vi åkte först ner till donken där jag åt. Där träffade vi även Sandra, hon och hennes 9 kompisar hade beställt 65 cheeseburgare! Haha, sen när vi åt så satt Björn Von Rosen (träslöjdsläraren) utanför och väntade på sin mat. Då satt vi och lipade mot han :) men sen var jag klar och då drog vi hem till mig och hämtade pengar för att sen åka ner till favoriten. Där köptes det godis.. Sen hände inte så mycket mer på kvällen, sjöng singstar. Ska fundera på attt lägga in videon, men vi får se =)

Idag vaknade jag halv elva. Gick upp och åt frukost, sen fixade jag mitt rum och så.. Då frågade mamma och pappa om jag ville följa med till täby. Vi åkte cab dit, jag höll på att nysa ihjäl! Haha, där gjorde vi inte så mycket. Åt lunch, sushi! :D Mums, haha. Sen åkte vi hem..

Nu sitter jag och ska alldeles snart äta. Clara är också här, hon ska ju sova här =)  Men nu ska jag duka fram..

Kanske skriver mera ikväll! =)

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0