/ E

Va duktiga ni är tjejer! =)  Eftersom Clara och Titti redan har berättat lite om dagen, slipper ni höra om den en tredje gång. Efter skolan, kom jag hem vid 13.15. Då satte jag mig och kollade igenom posten, jag har fått min solresor-katalog nu! Nu gäller det bara att övertyga mamma och pappa också (a)  Sen städade jag hela huset och var klar vid halv fyra, ungefär samma tid som mamma kom hem. Då åt vi bagett (stavning), då berättade mamma att hon läser våran blogg. Skitsamma säger jag bara! Haha, det ger en mer besökare :D sen hjälpte jag till att städa ur bilen.. Men min söta och underbara hund rymde, så fick cykla och leta efter henne -.-  sen kom jag in och då skulle mamma och Sara åka, för Sara har match på Östermalms IP ikväll. Lycka till! Men nu ska jag hjälpa min bror att bära undan lite saker. Sen kommer Clara :D



Dagens humör: Rolig
Dagens borde: INGENTING! :D
Dagens frisyr: "Halvt uppsatt" ?
Dagens smink: Mascara
Dagens klädsel: Leggins, kjol och linne
Dagens köp: nothing, so fare (a)
Dagens längtan: Komma ut
Dagens planer: Utekväll med Clara
Dagens värsta: Glömde ta mina pollentabletter :(
Dagens bästasom olle alltid skriver på tavlan på fredagar : TGIF (Thank God it's Friday!)

 


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0