/ E

Ahaja, nu sitter jag i sängen och chattar med min kusin på msn =)  Jag var precis ute och gick med min hund i tio minuter, vilket är väldigt länge för att vara mig :o! 
Har inte så mycket mer att tillägga egentligen, bara det att jag inte behöver göra något annat än ta det lugnt! Det är inget speciellt i skolan just nu, inget som behövs göras nu iaf. Mitt rum och garderoben är städade, jag har duschat. Valt ut kläder för imorgon, har inte plockat fram dom men vet vad jag ska ha på mig. Hunden har varit ute.. Hmm, tror att jag ska sova snart så att jag inte försover mig imorgon igen ;)

Men imorgon är det fredag, och imorgon efter skolan så ska jag städa huset så jag får cash =) I helgen händer inte mycket, ska vara med Clara. Haha as usual (a), hon ska sova hos mig lördag-söndag och på söndag blir det en heldag i stan =D. Wiie, hähä.

Juste, sa ju att jag skulle lägga in bilder på mitt rum och så. Men duktiga Emma har ju såklart städat bort minneskortsläsaren, eller jag tror jag vet var den ligger :) så håll ut, det kommer!

Dagens humör: Flumm, allmänt tråkig ;D
Dagens borde: Läsa "Innan frosten" till svenskan.
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: Mascara
Dagens klädsel: Leggins, tunika & tjocktröja
Dagens köp: 2 kladdkakor, 3 marabou & 1 risenpåse (INTE TILL MIG DOCK :()
Dagens längtan: Vetinte, fredag imorgon
Dagens planer: Ehm, sova? (a)
Dagens värsta: Försov mig, (som vanligt)
Dagens bästa: MVGMVGMVGMVGMVG! :D




FJORTIS, haha. Från sjuan, då vi var fjortisar och hade värsta snebenan, 3 liter foundation och fjällis på sommaren ;s.


 


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0