/ E

Ojojoj då, väldigt dålig uppdatering från min sida.. Jag ber om ursäkt :/  Haha, men å andra sidan går det ju inte ens att jämnföra med Claras uppdatering! Haha!

Idag har jag iaf hjälp mamma att fixa inför Jockes student, om två veckor så har han gått klart hela skolan. Helt otroligt! Men, vi åkte ner till favvan för att handla glass men åkte därifrån med xray, godis, blommor och en studentnalle.. Jag kan lägga ut en bild på den senare, ska bara kolla med min söta storebror om han läser våran så berömda blogg! Haha, vilket jag tvekar på. Men ändå, sen åkte vi hem och jag kommer ärligt inte ihåg vad jag gjorde? :o

Jag tror att Tittis minne smittar sig :o haha, jag hade bra minne tills jag träffade henne. Suck, men har man kul och skrattar så är det värt det =)

Men nu ska jag fortsätta kolla på Du, jag och Dupree med mina föräldrar. Hade ingen lust alls att gå ut ikväll så... Men imorgon så jääääävlar :D haha,

Ha det bra,
/ Emma

Juste, Titti? Twiilight går ju typ att köpa på statoil eller något skit? Annars så har min bror den, så du kan låna näääär du vill (a)

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0