/ E

Tjaba Tjena Hallå! :D Hahahaha, nej men jag är på konstig humör just nu. Mohaha, hur har eran dag varit? Min har varit finfin, jag vaknade vid kvart i åtta av att pappa kom in och väckte mig. Då gick jag upp, gjorde mig i ordning och gick... Första lektionen var matte, jag och Titti satsade sönder ;) Först gjorde vi blå kurs, sen halva röda! Haha, saaaatsers (a) Men, sen hade vi livskunskap och vi kollade på "Säg att du älskar mig". Jag har aldrig sett den förut men den är ju hemsk! Herregud, vi hann bara se 40 minuter. Men det jag har sett är ju helt sajkat? Men efter livskunskapen var det idrott, och jag var inte med. Jag var "sjuk" haha. Men det gick ju bra ändå, först spelade jag fotboll med Clara Joel och Kristoffer..  Men sen gick vi för att möta Titti Sara David och Tobias, som "sprang" (dom satt uppe på norrabacken) Hahah! Så när jag och Clara kom dit ville dom komma in till mig, men nej tack sa jag =). Så vi gick tillbaka, min sista biten skulle Sara och Titti springa för att bli anfådd så sträckte Sara sig, och fick ont i vaden. Så vi gick till maggan och sen gick vi upp till trå igen och åt. Det var verkligen inte gott, så vi gick till bilden för att få reda på våra betyg. Jag får vg i terminsbetyg =) Förra året hade jag ju bara G, så det är ju nnajs. Sen hade vi spanska, och då redovisade som flesta sin musiksak. Inte jag däremot, eftersom att jag hade glömt min hemma =)

Men sen hade vi no, och då hjälpte Håkan oss dåliga, vilket var mer än halva klassen. Jag förstår fortfarande ingenting. Menmen, det får väl gå som det går.. Sen hade vi svenska och då gjorde vi inget speciellt... Sen slutade vi =) Då fick jag skjuts nästan hela vägen hem av David.

Men nu ska jag gå och duscha, måste ju ladda upp för tvkvällen (a)

Men vi hörs av senare, puss på er!


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0