/ E

Ja, som ni ser håller jag inte mina löften och skriver när jag säger att jag ska..Menmen stå ut och läs det lilla som vi faktiskt skrver. Men igår efter jag skrev sist så åt jag lunch med min lillasyster, det var mysigt. Sen gjorde jag inget speciellt, lite av allt typ hah. Men sen kom mamma och pappa hem och vi åt mat. Sen kom Clara till mig och vi åkte ut. Först åkte vi till favvan och köpte glass.. Sen när vi var på väg till Thawie, så träffade vi Erica Linda Anton David och Anton. Erica säger att vi borde skriva mera i bloggen, minst tio inlägg per dag. Jo, vi ser hur det blir med det (a)

Sen åkte vi till Titti och hon satt och åt, så vi satte oss i lekparken utanför hennes hus och åt våra glassar. Sen när hon väl kom ut så åkte vi till favvan för att träffa Manfred.När vi väl träffade honom, bestämde vi oss för att åka till maggan. Men på vägen träffade vi Tobias, Oscar, Eric, David, Waschl och Jesper typ. Dom spelade fotboll och sådär. Så vi var med dom, eller vi kollade på när dom spelade.. Jag var ute till tio ungeäfr, sen gick jag hem. Hemma åt jag daimtårta (a) Sen gick jag och la mig..

Idag vaknade jag fem i åtta, vi börjar 10 över. Så jag springer upp och går till skolan, och kom kvart över =) Då hade vi engelska, sen svenska, so, idrott, lunch, sp och sen musik.. Så det var en lugn dag.. Det bästa var att på andra so lektionen sa Olle att vi skippar son imorgon, så vi får sovmorgon och börjar 9.40. Vilket gör att mitt schema ser ut så här imorgon :

9.40-10.40 Spanska
10.45-11.25 Matte
11.30-13.10 Hemkunskap

Så det är naaaajs :d

Nu sitter jag ute i solen, ska gå in och hämta saft eller nåt.
Men ha det bra, så ber jag Clara slänga in ett inlägg också =)

PUSS

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0