/ E

Jahaja, nu har jag precis duschat och fixat i ordning mig. Jag har fått min hårförläning nu också! Den är jätte fin :D

Ja, men efter jag skrev sist laddade jag över lite låtar till mobilen, sen ringde Clara. Då var hon iskolan och sa åt mig att ringa när jag gick.. Jag gick 20 i nio, mötte Raffa nedanför norrabacken så jag gick med henne. Väl i skolan gick jag till bilden, då var klockan ungefär 9. Så gjorde jag klart mina bilder och lämnade in.. Jag slutade halv tio. Najs ju =)

Då gick jag hem och höll på att dö i mina jeans, så jag satte på mig shorts och gick ner och låg och solade en stund. Det var skönt, sen när jag gick upp för att hämta mera smoothie så såg jag att posten hade kommit. Alltså min hårförlängning också =) Så då gick jag och duschade och fixade mig.. Nu är klockan 1 och jag ska nog äta lite lunch snart. Får se vad vi hittar på.

Jag skriver lite senare. PUSS

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0