/ E



Kom och tänka på en sak för några dagar sen, vi kanske ska ha en tävling i bloggen och "lotta" (heter det verkligen så?) ut en vinnare som får ett pris eller aa. Någonting sånt? Men jag ska diskutera det med tjejerna imorgon så får vi se hur det blir med det..

Just nu ligger jag på golvet och ska snart bege mig till tvn. Men först ska jag bära upp all min rena tvätt ifrån källaren =) Sen är det ju bara min kära tv som gäller.
19.00 - 19.30 Vänner
19.30 - 20.00 Vänner
20.00 - 21.00 Ugly Betty
21.00 - 21.55 Desperate Housewifes
21.55 - 22.25 Christine

Jag ääälskar tisdagar (a) Eller jag älskar tv :$
Nej nu ska jag gå. Ha det bra






Vill ha, vill ha, vill ha...
Den här plattången ska jag ha! + att jag och Clara ska övertala våra föräldrar att vi vill pierca tungan. Men kommer aldrigaldrig att få, men isf gör jag det själv. Utan deras tillstånd. Så det så =) !

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0