dam dubble di dam dam, i dubble di dam.

Jaa, ni som läser den här jätte häftiga och coola bloggen vet att jag somnade väldigt sent i natt. Efter mitt senaste inlägg klockan 4, låg jag och smsade med Emelie.. Men närmre 5 somnade jag, vaknade idag 10.50 av att pappa kom in och sa åt mig att inte sova bort hela dagen. Haha, den hade precis börjat? Och jag hade sovit piss i natt -.-

Jag gick i alla fall upp till 11 och åt frukost ute. Sen städade jag mitt rum, så nu är det superprima fint! Haha, nej men tänkte faktiskt om det blir kallt i kväll, så kan jag vara snäll och släppa in alla här =) Jag är så snäll idag! Vi får väl se vad som händer efter besöket hos Björn Gustafsson ;). Vet inte om Clara ska vara med ikväll, dels drog hon tidigt igår och hon har match imorgon. Men vad fan, det är ju kul! Men jag ska träffa Titti åtminstonde, och vi ska väl vara med dom som vi var med igår. Jag ska mobba Sebastian för att han badade =). Haha, jag är så rolig.

Jag tänkte på en sak, vi har inte många besökare.. Våran statestik suger verkligen. Vi har typ haft 33 besökare som mest, haha.. Patetiskt ju? Menmen, vi gör det bara för att det är kul.. Men man skulle ju kunna skaffa fler besökare på något sätt. Typ ha på pa, inte på facebook.. Mina föräldrar loves facebook och eftersom jag inte vill att dom ska läsa våran blogg så var det förstört.. Men vi löser det på något sätt, det blir säkert jätte bra =)

Nu ska jag gå ut och fika på framsidan eftersom att min farbror och Lillemor är på besök. Förut kallade jag och Titti oss för Lillemor, att jag var Lille och hon var Mor. Så jag skickade sms till Titti ; TITTI! Lillemor är här B-). Då svarade hon ; Åh häftigt! :D om jag hade vart där hade det varit en till Lillemor, men nu är det bara en och en halv...  Haha, klockren hon ääär! Men nu ska jag gå, ha det bra så får vi se om jag slänger iväg ett inlägg innan festen.. Om inte skriver jag ikväll,

Puss på er!
/ Emma


Tidigare kommentarer :)
Namn: Anonym

du får inte nämna mig i din blogg

2009-06-01 @ 17:37:42

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0