Dagens

.. eller alltså gårdagens blir det ju! (a)




Dagens humör:  reäla sväningar
Dagens borde: städa rummer (vilket jag gjorde)
Dagens frisyr: utsläpt, men nu uppsatt för oscar hälde energidryck på mig :@
Dagens smink: Hela skiten,
Dagens klädsel: legins, hög kjol och linne.
Dagens köp: nu ska vi se; middag kakor&cola..
Dagens längtan: komma ut & träffa folk!
Dagens planer: träffa folket (a)
Dagens värsta: mitt humör / energidryck i håret -.-
Dagens bästa: VALBORG ! :D

Nu sitter jag och chattar med dom få stackarna som fortfarande är inne på msn.. Haha, typ trackaserar dom som sover (a), nej nu ska inte jag blogga mera den här natten. Måste sova också, imorgon ska jag upp tidigt.. Gå ner till favvis och köpa nåt (kommer inte ihåg vad mamma sa) sen ska jag komma hem och så ska huset städas (JEEEY -.-), sen ska vi till Björn och Helene och äta middag för att Björn har fyllt år.. Haha, Björn som är min morbror. Belive it or not, men han heter faktiskt Björn Gustafsson (a).. Coolt va? , Men i alla fall, då ska jag be hela gänget komma och rädda mig därifrån.., Jo men det är ju faktiskt jätte bra, för att om Titti och Clara kommer typ så ba; aah men kom in.. Men om 8 pers typ kommer, lär jag få gå på dirr :).   Aa, men ha det så bra tills imorgon bitti när vi hörs av igen..

Puss Emma.

(Hahah! Lovar att jag kommer fortsätta hela natten)


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0