clara

jaha valborg var det igår och det var väl kul . Titti berättade ju om vad vi åt och aa emma coh titti har ju berättat ungefär allt. men vi var ju med alla ute och min mamma smsade mig och frågade om jag hade tjockjackan med mig så jag inte skulle frysa men det hade jag inte så då försökte hon ringa men jag pratade med fredrik i telen så vi smsade och hon sa då att dom skulle hämta mig hos emma klockan 10 -.- dryygt men grejen va ju att vi var ute och inte hos emma så jag sa till mamma att jag gick hem för vi var ändå vid maggan ungefär jag pratade i telefonen hela vägen. när dom kom hem , dom var på gymmet under hela tiden. men när dom kom hem så kollade vi på film och åt chips och dipp. sen frågade fredrik om ajg kunde ringa så jag gick upp och ringde och sen skulle sara ringa honom så vi sa hejdå och jag somna typ direkt. jag vaknade vid 11 och åt yoghurt med jordgubbar till frukost. sen har jag bara legat i soffan och kollat film hela dagen. jag har gjort en fråga åp mitt so prov , har bara en kvar (a) men jag ska träffa emma och dom senare , en stund i alla fall :D

// Clara

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0