/ c

jahapp clara hära då . idag är det då måndag och måndagar är nog den segaste dagen. vi hade slöjd och jag gjorde klart min tröja , wooho ( kommer bild sen ). aa sen flöt dagen på och vi slutade 1,5 timme tidigare skönt efter skolan fck jag skjuts av freddie hem och sen la jag mig i soffan. när ja ligger där smsar emma och frågar om jag ska me och köpa matsäck t imorn , visst följer jag me.

när jag kom tillbaka ringer mamma och säger att hon och pappa ska äta i stan så jag fixade nudlar :$

imorn då så har vi ip dag -.-' det var kul förut men nu är det bara jobbigt. det är därför vi ska ha matsäck , vi får väl se hur det går men hoppas på att de blior bra :D

nej nu ska jag gå och leta fram mina träningskläder för de e dags för fotbollsträning. och tessi ska åka med mig så jag ska åka förbi henne också.

ha en trevlig försatt dag
Clara

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0